Pàgines

CURSOS

dimecres, 3 de gener del 2024

TWIST DEL NAS GELAT

 Aprenem aquesta cançó d'hivern:

Tinc el nas gelat i enfarinat,
la mare fa croquetes, estic petrificat.
Ai quin fred que fa, no es pot aguantar!

Tinc el nas gelat, no em sento les mans,
ara faig boletes amb la farina al nas.
Ai quin fred que fa, no es pot aguantar!

Nas, nas, gelat! Nas, nas, gelat! Nas, nas, gelat!
Twist del nas gelat!


Tinc el nas gelat, els peus refredats
i menjo croquetes amb l’estufa al costat.
Ai quin fred que fa, no es pot aguantar!

Nas, nas, gelat! Nas, nas, gelat! Nas, nas, gelat!
Twist del nas gelat!


Tinc el nas gelat, els dits ben glaçats
I menjo més croquetes, que bones que estan!
Ai quin fred que fa, no es pot aguantar!

Nas, nas, gelat! Nas, nas, gelat! Nas, nas, gelat!
Twist del nas gelat!


Nas, nas, gelat! Nas, nas, gelat! Nas, nas, gelat!
Twist del nas gelat!