Pàgines

CURSOS

dimecres, 3 de gener del 2024

CANTO AL FRED

 Aprenem aquesta cançó:

 


Em llevo al matí, fa fred al carrer,
poso l’estufa per sentir-me bé.
Ja em puc vestir, em rento la cara
i de mica en mica faig fora la mandra.

I ja puc sortir cap al carrer,
em poso el gorro m’abrigo bé.
Canto al fred i canto al vent,
no el sento perquè al col·le hi vaig corrent.

Corro, corro, corro i em poso el gorro
Corro, corro, corro, i el fred esborro.

Em llevo al matí, fa fred al carrer,
m’aixeco del llit per ser el primer.
Em faig l’entrepà de xocolata,
la mare em regala un petó a la galta.

I ja puc sortir cap al carrer,
em poso el gorro m’abrigo bé.
Canto al fred i canto al vent,
no el sento perquè al col·le hi vaig corrent.

Corro, corro, corro i em poso el gorro
Corro, corro, corro, i el fred esborro. 

A. Llopart i  X. Cabré